Friday, October 5, 2012

5 Tetor 2012: Një vit pa Steve Jobs!






Steve Jobs ndërroi jetë një vit më parë, më 5 tetor 2011, vetëm disa ditë para lëshimit të iPhone 4S. Një telefon për të cilin Jobs punoi deri në ditët e fundit - thuhet se ishte gjithmonë në kontakt telefonik me Cupertino - dhe trashëgimia e të cilit mund të shihet edhe në iPhone 5. Për gjeniu krijues të Apple është thënë se pothuajse çdo gjë në një biografi të autorizuar të shkruar nga Walter ISAACSON, por si ka qenë ky vit pa Steve Jobs?

Vdekja e Steve Jobs nga kanceri, me të cilin ai luftoi për vite me rradhë, hidhëroi jo vetëm përdoruesit e shumtë, por edhe analistët. Bota e financave dyshonte për fatin e Apple, por Tim Cook, sigurisht që nuk zhgënjei dhe suksesi i Apple vazhdon akoma si më parë.

Natyrisht, trashëgimia e Jobs është e rëndësishme, mes projekteve dhe patentave që ende nuk njihen nga publiku i gjerë, ka risi që mbajnë emrin e Steve për 10 vitet e ardhshme. Por Apple ka mbijetuar në mënyrë të shkëlqyer, duke vazhduar të thyejë rekorde në bursë, për të rritur kapitalin e saj dhe të dominojë tregun pavarësisht konkurrencës në rritje. Produktet e prezantuar gjatë këtyre 12 muajve, për më tepër, kanë Steve Jobs në kockë.



Apple nuk do të jetë më e njëjta, por udhëzimet e Jobs do të mbeten përgjithmonë. Ashtu si shumë njerëz që e kanë njohur Jobs dhe e njohin Apple, edhe ne mund të besojmë se ADN-ja e themeluesit të saj, do të mbetet përgjithmonë brenda mureve të kampusit, sepse ai ishte shumë perfeksionist për të lënë diçka në dorë të fatit. Njerëzit që e drejtojnë sot këtë kompani janë zgjedhur nga Steve Jobs dhe janë ato që kanë detyrën të ndjekin rrugën e tij. Dhe siç shkruante vetë Steve Jobs më 24 Gusht 2011, "besoj se ditët më të ndritura dhe inovative të Apple duhet ende të vijnë".

No comments:

Post a Comment